Obchodní podmínky
1. Základní ustanovení
1.1 Provozovatel
Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi poskytovatelem služeb Studium Expert, IČO: [DOPLŇTE IČO], se sídlem Krajanská 339, Praha 4, Česká republika (dále jen “Poskytovatel”) a zákazníkem těchto služeb (dále jen “Zákazník”).
1.2 Kontaktní údaje
Email: info@studiumexpert.cz
Telefon: +420 773 600 926
Adresa: Krajanská 339, Praha 4, Česká republika
1.3 Definice pojmů
Pro účely těchto obchodních podmínek se rozumí:
- “Služby” – vzdělávací služby, zejména individuální doučování a konzultace poskytované Poskytovatelem
- “Webové stránky” – internetové stránky dostupné na adrese www.studiumexpert.cz
- “Lekce” – jednotlivá vyučovací hodina v délce 60 minut, pokud není dohodnuto jinak
2. Předmět smlouvy
2.1 Definice služeb
Předmětem smlouvy je poskytování vzdělávacích služeb, zejména individuálního doučování předmětů dle aktuální nabídky Poskytovatele. Aktuální nabídka služeb je vždy uvedena na Webových stránkách Poskytovatele.
2.2 Uzavření smlouvy
Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Poskytovatelem. Objednávku lze provést telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na Webových stránkách. Potvrzení objednávky zašle Poskytovatel Zákazníkovi e-mailem.
3. Cena a platební podmínky
3.1 Ceny služeb
Ceny služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku Poskytovatele a jsou platné v okamžiku objednání služby. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu cen služeb. Změna cen se nevztahuje na již objednané a potvrzené služby.
3.2 Způsob platby
Platbu za služby lze provést:
- Bankovním převodem na účet Poskytovatele
- Hotově před zahájením výuky
- Online platbou (pokud je tato možnost k dispozici)
3.3 Splatnost
Platba za jednotlivé lekce je splatná nejpozději v den poskytnutí služby, není-li dohodnuto jinak. V případě zakoupení balíčku lekcí je platba splatná před zahájením první lekce z balíčku.
3.4 Slevy a akční nabídky
Poskytovatel může nabízet slevy a akční nabídky na své služby. Podmínky pro uplatnění slev jsou vždy specifikovány u konkrétní nabídky. Slevy a akční nabídky nelze kombinovat, není-li výslovně uvedeno jinak.
4. Poskytování služeb
4.1 Místo a čas
Místo a čas poskytování služeb se stanovuje dohodou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Služby mohou být poskytovány:
- V prostorách Poskytovatele
- V prostorách určených Zákazníkem
- Online formou prostřednictvím dohodnuté platformy (Zoom, Google Meet, apod.)
4.2 Změny a rušení lekcí
Zákazník může zrušit dohodnutý termín lekce nejpozději 24 hodin předem bez stornovacího poplatku. Při pozdějším zrušení je Poskytovatel oprávněn účtovat stornovací poplatek ve výši 50% z ceny lekce. V případě, že se Zákazník na lekci nedostaví bez předchozího oznámení, je Poskytovatel oprávněn účtovat plnou cenu lekce.
Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit lekci ze závažných důvodů. V takovém případě o tom Zákazníka informuje co nejdříve a nabídne mu náhradní termín.
4.3 První zkušební lekce
První lekce může být nabízena jako nezávazná zkušební. Podrobnosti o zkušební lekci jsou uvedeny na Webových stránkách Poskytovatele. Poskytovatel si vyhrazuje právo zkušební lekci kdykoliv zpoplatnit, případně její nabízení zcela ukončit.
5. Práva a povinnosti smluvních stran
5.1 Práva a povinnosti Poskytovatele
Poskytovatel se zavazuje:
- Poskytovat služby s odbornou péčí, v dohodnutém rozsahu a termínech
- Zajistit kvalifikované lektory pro poskytování služeb
- Zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které se dozví v souvislosti s poskytováním služeb
- Respektovat individuální potřeby a tempo Zákazníka
5.2 Práva a povinnosti Zákazníka
Zákazník se zavazuje:
- Poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost pro řádné poskytnutí služeb
- Uhradit cenu služeb ve sjednané výši a termínu
- Informovat Poskytovatele o svých vzdělávacích potřebách a cílech
- Dodržovat dohodnuté termíny lekcí nebo je včas rušit dle podmínek v bodě 4.2
6. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů na webových stránkách Poskytovatele.
7. Autorská práva a duševní vlastnictví
7.1 Studijní materiály
Veškeré studijní materiály, které Poskytovatel poskytne Zákazníkovi v rámci lekcí, jsou chráněny autorským právem. Zákazník nesmí tyto materiály bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele rozmnožovat, šířit nebo poskytovat třetím osobám.
7.2 Webové stránky
Veškerý obsah Webových stránek, včetně textů, grafiky, log, ikon, obrázků, zvukových klipů, videí, datových kompilací a softwaru, je vlastnictvím Poskytovatele nebo jeho poskytovatelů obsahu a je chráněn autorským právem.
8. Reklamace
8.1 Uplatnění reklamace
Zákazník je oprávněn reklamovat kvalitu poskytnutých služeb bez zbytečného odkladu po zjištění nedostatků, nejpozději však do 7 dnů od poskytnutí služby. Reklamaci je třeba uplatnit písemně na e-mailové adrese info@studiumexpert.cz.
8.2 Vyřízení reklamace
Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení. V případě oprávněné reklamace má Zákazník nárok na náhradní poskytnutí služby nebo na přiměřenou slevu z ceny.
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Řešení sporů
Všechny spory vzniklé z této smlouvy a v souvislosti s ní budou strany řešit především vzájemnou dohodou. V případě, že spor nebude vyřešen dohodou, bude řešen podle českého právního řádu u příslušného soudu České republiky.
9.2 Platnost a účinnost
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 24. dubna 2025.
9.3 Změny obchodních podmínek
Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Změněné podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na Webových stránkách Poskytovatele. Pro Zákazníka jsou závazné obchodní podmínky platné v okamžiku uzavření smlouvy.
9.4 Oddělitelnost ustanovení
Pokud se jakékoliv ustanovení těchto obchodních podmínek stane neplatným nebo nevymahatelným, nebude tím dotčena platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení.
9.5 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě vzniku sporu mezi Zákazníkem, který je spotřebitelem, a Poskytovatelem, je Zákazník oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz.
9.6 Závěrečné prohlášení
Zákazník potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.